Realizacja Państwa zamówienia wygląda następująco:
- określenie oczekiwań dotyczących przedmiotu zamówienia,
- dokładna wycena prac wraz z określeniem terminu realizacji,
- podpisanie umowy i rozpoczęcie realizacji,
- oczekiwanie na dostarczenie przez zleceniodawcę wszelkich niezbędnych danych określonych w początkowym kontakcie, min: informacje dotyczące stworzenia projektu graficznego – logotyp (jeśli jest), wybór kolorystyki, układ, informacje dotyczące treści zawartych w sklepie czy stronie internetowej,
- audyt konkurencyjnych witryn, w celu sprawdzenia ich strategii marketingowej i pomysłów – pozwoli to na zastosowanie jeszcze lepszych i ciekawszych rozwiązań, które będą w stanie przyciągnąć większą ilość odbiorców,
- przygotowanie koncepcji wyglądu przedmiotu zamówienia – pełna konsultacja z zamawiającym,
- wprowadzanie poprawek – do chwili zaakceptowania projektu, możliwość nanoszenia zmian
- wdrożenie projektu graficznego,
- etap po wdrożeniu projektu graficznego ( jeśli chodzi o sklep internetowy ) – ustawienie pod sprzedaż, konfiguracja, testowanie,
- oddanie gotowego projektu,
- rozliczenie na podstawie FV zgodnie z zapisami w umowie